MEEST GESTELDE VRAGEN

Hoe sluit ik me als ondernemer bij Promozone aan?

Ga naar ons contactformulier en vul je gegevens in. Wij contacteren je voor een vrijblijvende afspraak met een korte, duidelijke presentatie bij jou op de zaak zodat je meteen weet of een deelname echt iets voor jou is. Je kan je ook inschrijven via de tab "ROADSHOWS" op één van onze events waar je in een ongedwongen sfeer kennis kan maken met ons team, ons aanbod en andere geïnteresseerde collega-ondernemers. En dit onder het nuttigen van een glaasje bubbels en ander lekkers van lokale streekproductproducenten.

 

Duur van de overeenkomst?

Een abonnement kan al vanaf 6 maanden, de periode die echt wel nodig is om dit nieuwe online promotiesysteem voor jouw zaak te laten renderen. Je kan ook meteen kiezen voor een samenwerkingsperiode van 12 of 24 maanden; dan betaal je in verhouding minder. Tijdens de samenwerkingsperiode heb je vrij toegang tot je eigen dashboard om de resultaten van de e-couponacties van nabij op te volgen en afhankelijk van je profiel te managen. Een abonnement kan steeds verlengd worden voor een zelfde duur. Alles staat duidelijk uitgelegd in onze Promozone-overeenkomst die op vraag te verkrijgen is.

 

Wat is mijn investering?

Voor 3 euro per dag krijg je bij Promozone.be 24/24, 7/7, 365/365, zichtbare en vooral meetbare visibiliteit. En genieten jouw klanten van al je promotie-acties, ook als je winkelpunt gesloten is.

 

Welke informatie dien ik aan te leveren om deel te kunnen nemen aan het Promozone platform?

Je stuurt ons:

- je logo met eventuele baseline

- enkele sfeerfoto's van je bedrijf (interieur, exterieur, groep medewerkers…) en van de producten die
  je in de spotlight wil zetten

- je website-adres

- je adresgegevens

- tel.nr, Facebook Fanpage, mailadres…

- korte omschrijving van 2 acties die je aan je klanten via 2 e-coupons wil aanbieden, bv.: “Gratis kopje koffie” en “Geniet van 10% korting”.

Wij kunnen met jouw toestemming ook grafische elementen van je website kopiëren en deze plaatsen.

En we houden rekening met jouw huisstijl.

 

Met al deze elementen maken we voor jou de nodige online content aan in de vorm van een interactieve Actiepagina met 6 aanklikbare tegeltjes, waarvan 2 toegang geven tot een e-coupon. Deze coupons kunnen vanaf PC of mobile 'geclaimd' worden en bij jou op de zaak gevalideerd. Bij elke "claim" ontvang je automatisch de persoonlijke gegevens van de klant zodat je database zienderogen aangroeit.

De 4 overige tegeltjes linken naar bestaande online content, zoals het contactformulier van je Website, je Facebook Fanpage of andere sociale media. Dat bekijken we samen.

Doorgaans kiest men voor volgende linken:

- een link naar een Facebook Fanpage

- een link naar de contactpagina van de website

- een link naar een Webshop of downloadable App

- een link naar een e-newsletter inschrijving

Kortom, 6 goed uitgekozen 'actie' tegels, waarvan 2 e-coupons, stellen je in staat om je bedrijvigheid kort en krachtig voor te stellen aan je doelgroep en meteen de weten wie er in welk product interesse toont.

 

Kan ik mijn acties, inclusief e-coupons in om het even welke andere Promozone onder

de aandacht brengen?

Het loutere feit dat Promozone.be bereikbaar is via het openbare internet, vergroot automatisch de kans dat jouw acties, inclusief e-couponacties, ook buiten de initiële Promozone (jouw stad of gemeente bv.) worden bekeken. Zoals gestipuleerd in onze Promozone-overeenkomst geldt de jaarlijkse abonnementsprijs voor 1 Promozone, het staat je vrij om ook in andere Promozones acties
te promoten om je zichtbaarheid bij de lokale consument te vergroten.

 

Hoe weten mijn klanten dat mijn zaak bereikbaar is via de Promozone.be™ site en de App?

Wij plaatsen jouw acties op onze eigen sociale media voor een extra bereik. Het is natuurlijk sterk aan te bevelen om jouw deelname aan het Promozone platform eveneens zoveel mogelijk via jouw huidige communicatiemiddelen extra bekendheid te geven.

 

Kan ik zelf bepalen hoeveel e-coupons er geclaimd worden?

Ja dat kan, als je aangeeft dat er 10 e-coupons te verdelen zijn, wordt dit aangegeven op de coupon, zijn deze allemaal gebruikt dan is de coupon geblokkeerd. De coupons moeten gevalideerd worden bij jou in de zaak. Is de actie een succes dan kan je er weer een aantal toevoegen, geef dit dan aan ons door.

 

Krijg ik als adverteerder een melding als een e-coupon geclaimd wordt?

Ja, bij elke coupon die is geclaimd ontvang je een e-mail melding en worden de gegevens van deze persoon automatisch in de Promozone database geplaatst. Je moet de e-coupon dan wel laten valideren met de door jou gekozen code of met behulp van onze Validatie App. Zo kan je precies zien hoeveel er verzilverd zijn.

 

Mijn collega ondernemer wil ook graag meedoen, zit daar voor mij nog een voordeel aan vast?

Ja, geef ons de gegevens van je collega door via de "Word tipgever en verdien" knop bovenaan deze website, en als die persoon meedoet ontvang je gratis KINEPOLIS vouchers voor 2 personen.

 

Kan de consument de coupon na gebruik, direct weer activeren?

Hergebruik van de coupon kan onmiddellijk of binnen een vooraf bepaalde tijdspanne, dit kan je zelf instellen in je Dashboard.

 

Ik heb een actie voor een week, is mijn e-coupon de rest van de maand dan nog geldig?

Je kan zelf via log-in op je Dashboard de geldigheidsdatum van de coupons aanpassen. Als je hulp nodig hebt, geef ons dan een seintje.

 

Hoe zet ik een e-coupon op Facebook.

Zo zet je een coupon op facebook :  `getcoupon.at/p/code`

de code vind je bij je coupon, deze wordt dan direct gelinkt.

 

Kan ik genieten van een opleiding en begeleiding rond het gebruik van de Promozone tool?

Een korte opleiding van ongeveer 2 uur bij jou ter plaatse, is standaard voorzien bij het Promozone abonnement. Je kan ons ook altijd mailen of bellen. Extra begeleiding ter plaatse kan mits betaling van een fee. Alles is duidelijk uitgelegd in onze Algemene Voorwaarden die deel uitmaken van de Samenwerkingsovereenkomst.

 

Mis je een vraag?

Ga dan naar “ contact “ en stel ze ons. Wij geven je dan binnen de 24 uur een antwoord.

 

Submitting Form...

The server encountered an error.

Form received.

© 2017  EMC bvba - All Rights Reserved - Disclaimer - Algemene Voorwaarden